Termeni si conditii

Termeni si conditii generale

Accesarea si utilizarea site-ului www.pamantuljucariilor.ro, implica acceptarea de catre dumneavoastra a termenilor si conditiilor de mai jos. Pentru utilizarea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a tuturor termenilor si conditiilor.

Copyright

Site-ul si toate elementele acestuia (Grafica Web, imagini, texte, programe etc.) sunt aparate de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul nostru a oricarui element cuprins in acest site se pedepseste conform legilor in vigoare.

Drepturile de autor asupra întregului conținut al acestui website sunt proprietatea SC PAMANTUL JUCARIILOR SRL

Confidentialitatea datelor personale

pamantuljucariilor.ro se angajeaza sa respecte cu strictete confidentialitatea datelor clientilor sai si se angajeaza sa nu transmita datele personale ale clientilor catre terti.

Datele personale ale utilizatorului vor putea fi folosite de catre pamantuljucariilor.ro numai in scopul declarat al acestui site, pentru a trimite utilizatorului confirmarea si livrarea comenzilor.

Informatii despre produse

pamantuljucariilor.ro face toate eforturile pentru a va prezenta cu maxima corectitudine culorile, marimile, dimensiunile si descrierea produselor.

De asemenea, culorile pe care le vedeti pe monitor pot fi diferite de culorile reale ale produselor.

Comenzi

Toate preturile afisate pe site sunt in lei si contin TVA. Preturile afisate nu contin taxele de transport. Aceste taxe vor fi trecute separat pe factura fiscala si in cosul de cumparaturi inainte de finalizarea comenzii.

Cost livrare (Floresti) / Ridicare din depozit (Floresti): 0,00 lei (Livrare gratuita)

Cost livrare alte zone: 25,00 lei

Livrare gratuita in tara pentru comenzile de peste 300,00 lei

Produsul/produsele o sa ajunga la dumneavoastra in 3 zile lucratoare.

Factura fiscala se emite conform legislatiei in vigoare din Romania si se trimite impreuna cu produsele comandate la adresa de livrare. Comenzile facute in zilele lucratoare, pana la ora 16, ora Romaniei, se expediaza in cel mult o zi lucratoare.

Conform legilor in vigoare, comanda facuta pe acest website se considera un contract intre utilizator si SC PAMANTUL JUCARIILOR SRL si trebuie executata de catre ambele parti. Aceasta inseamna ca SC PAMANTUL JUCARIILOR SRL se obliga sa livreze produsele si serviciile comandate, iar utilizatorul se obliga sa plateasca contravaloarea comenzii.

Ne rezervam dreptul de a modifica preturile afisate pe website atunci cand consideram ca acest lucru este necesar, mai putin pentru comenzile aflate in derulare.

SC PAMANTUL JUCARIILOR SRL foloseste serviciile altor companii, de exemplu pentru transport, plata, etc. Este responsabilitatea utilizatorului ca inainte de folosirea acestor servicii sa cunoasca si sa accepte conditiile si termenii serviciilor.

Conditii de plata

Modalitati de plata: Ramburs la livrare sau Online cu card bancar prin EuPlatesc.ro

Cost livrare (Floresti) / Ridicare din depozit (Floresti): 0,00 lei (Livrare gratuita)

Cost livrare alte zone: 25,00 lei

Livrare gratuita in tara pentru comenzile de peste 300,00 lei

 

OUG 34/2014

Articolul 6 – Cerinţe de informare pentru contractele la distanţă şi cele în afara spaţiilor comerciale

(1) Înainte ca un contract la distanţă sau în afara spaţiilor comerciale sau orice ofertă similară să producă efecte obligatorii asupra consumatorului, profesionistul trebuie să îi furnizeze consumatorului următoarele informaţii în mod clar şi inteligibil:
a) principalele caracteristici ale produselor sau serviciilor, având în vedere mediul de comunicare şi produsele sau serviciile în cauză;

b) identitatea profesionistului, cum ar fi denumirea sa comercială;

c) adresa poştală la care profesionistul este stabilit, precum şi, în cazul în care există, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de poştă electronică ale acestuia la care poate fi efectiv contactat, pentru a-i permite consumatorului să ia rapid legătura cu profesionistul şi să comunice cu acesta în mod eficient şi, dacă este cazul, adresa poştală şi identitatea profesionistului în numele căruia acţionează;

d) în cazul în care este diferită de adresa furnizată în conformitate cu lit. c), adresa poştală a locului în care profesionistul îşi desfăşoară activitatea şi, după caz, adresa poştală a profesionistului în numele căruia acţionează, la care consumatorul poate trimite eventualele reclamaţii;

e) preţul total al produselor şi serviciilor cu toate taxele incluse sau, în cazul în care preţul nu poate fi calculat dinainte în mod rezonabil dată fiind natura produselor sau a serviciilor, modalitatea de calcul al preţului şi, după caz, toate costurile suplimentare de transport, de livrare, taxele poştale sau de orice altă natură sau, în cazul în care acestea nu pot fi calculate dinainte în mod rezonabil, menţionarea faptului că aceste costuri suplimentare ar putea fi suportate de consumator, inclusiv perioada de valabilitate a ofertei sau a preţurilor. În cazul serviciilor de acces şi conectare la reţele publice de comunicaţii electronice ori de servicii de comunicaţii electronice destinate publicului se vor menţiona contravaloarea planului tarifar, cu precizarea numărului de minute, a creditului sau a traficului de date inclus, precum şi a condiţiilor de utilizare a acestora, dacă este cazul, extraopţiunile disponibile şi contravaloarea acestora, tarifele pentru apeluri şi pentru minutele ori traficul de date suplimentar, după caz, tariful de conectare sau instalare, cu toate taxele incluse. În cazul unui contract pe durată nedeterminată sau al unui contract care include un abonament, preţul total va include costurile totale pe perioada de facturare. În cazul în care aceste contracte sunt taxate la un tarif fix, preţul total va cuprinde şi costurile lunare totale. În cazul în care costul total nu poate fi calculat dinainte trebuie indicat modul în care se calculează preţul;

f) costul de utilizare a mijloacelor de comunicare la distanţă în vederea încheierii contractului, atunci când este calculat pe baza unui alt tarif decât tariful de bază;

g) modalităţile de plată, livrare, executare, data până la care profesionistul se angajează să livreze produsele sau să presteze serviciile şi, după caz, procedura profesionistului de soluţionare a reclamaţiilor;

h) în cazul în care există un drept de retragere, condiţiile, termenele şi procedurile de exercitare a dreptului respectiv, în conformitate cu art. 11 alin. (1), precum şi formularul tipizat de retragere, prezentat în partea B din anexă;

i) acolo unde este cazul, informaţia potrivit căreia consumatorul va trebui să suporte costul aferent returnării produselor în caz de retragere şi, pentru contractele la distanţă, dacă produsele, prin însăşi natura lor, nu pot fi, în mod normal, returnate prin poştă, costul aferent returnării produselor;

j) în cazul în care consumatorul îşi exercită dreptul de retragere după formularea unei cereri în conformitate cu art. 7 alin. (3) sau cu art. 8 alin. (8), informaţia potrivit căreia consumatorul este obligat să achite profesionistului costuri rezonabile, în conformitate cu art. 14 alin. (3);

k) în cazul în care dreptul de retragere nu este prevăzut în conformitate cu art. 16, informaţia conform căreia consumatorul nu va beneficia de un drept de retragere sau, după caz, circumstanţele în care consumatorul îşi pierde dreptul de retragere;

l) o menţiune referitoare la existenţa unei garanţii legale privind conformitatea produselor;

m) acolo unde este cazul, existenţa şi condiţiile de asistenţă după vânzare acordată consumatorului, serviciile prestate după vânzare şi garanţiile comerciale;

n) existenţa codurilor de conduită relevante, astfel cum sunt definite în art. 2 lit. f) din Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relaţia cu consumatorii şi armonizarea reglementărilor cu legislaţia europeană privind protecţia consumatorilor, cu modificările ulterioare, şi modalitatea în care pot fi obţinute copii ale acestora, după caz;

o) durata contractului, după caz, sau, dacă contractul este încheiat pe durată nedeterminată sau urmează să fie prelungit în mod automat, condiţiile de încetare a contractului, inclusiv penalităţile aplicabile, dacă este cazul;

p) acolo unde este cazul, durata minimă de valabilitate a obligaţiilor care îi revin consumatorului conform contractului;

q) acolo unde este cazul, existenţa şi condiţiile aferente avansurilor sau altor garanţii financiare care trebuie plătite sau oferite de consumator la cererea profesionistului;

r) acolo unde este cazul, funcţionalitatea, inclusiv aplicarea unor măsuri tehnice de protecţie pentru conţinutul digital;

s) acolo unde este cazul, orice interoperabilitate relevantă a conţinutului digital cu componentele hardware şi software de care profesionistul are cunoştinţă sau se aşteaptă în mod rezonabil să aibă cunoştinţă;

t) acolo unde este cazul, posibilitatea şi modalitatea de a recurge la un mecanism extrajudiciar de depunere şi soluţionare a reclamaţiilor căruia i se supune profesionistul. (2) Alin. (1) se aplică şi contractelor de furnizare a apei, gazelor naturale sau energiei electrice atunci când acestea nu sunt puse în vânzare într-un volum limitat sau cantitate fixă, a energiei termice şi a conţinuturilor digitale care nu sunt livrate pe un suport material. (3) În cazul unei licitaţii, informaţiile menţionate la alin. (1) lit. b), c) şi d) pot fi înlocuite cu datele echivalente privind adjudecătorul. (4) Informaţiile menţionate la alin. (1) lit. h), i) şi j) pot fi furnizate utilizând formularul tipizat de informare cu privire la retragere prevăzut la partea A din anexa care face parte integrantă din prezenta ordonanţă de urgenţă. Profesionistul respectă cerinţele în materie de informare stabilite la alin. (1) lit. h), i) şi j) dacă a furnizat consumatorului aceste instrucţiuni corect completate. (5) Informaţiile menţionate la alin. (1) fac parte integrantă din contractul la distanţă sau din contractul în afara spaţiilor comerciale şi nu pot fi modificate decât în cazul în care părţile contractante decid altfel în mod explicit. (6) În cazul în care profesionistul nu îndeplineşte cerinţele în materie de informare cu privire la costuri suplimentare, conform celor menţionate la alin. (1) lit. e), sau la costurile aferente returnării produselor, conform celor menţionate la alin. (1) lit. i), consumatorul nu suportă respectivele costuri. (7) Informaţiile contractuale se prezintă în limba română într-o formă accesibilă, astfel încât acestea să fie înţelese cu uşurinţă de consumator, fără a exclude prezentarea acestora şi în alte limbi. (8) Cerinţele în materie de informare prevăzute în prezenta ordonanţă de urgenţă completează cerinţele de informare cuprinse în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 49/2009 privind libertatea de stabilire a prestatorilor de servicii şi libertatea de a furniza servicii în România, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 68/2010, şi în Legea nr. 365/2002 privind comerţul electronic, republicată, cu modificările ulterioare. (9) Fără a aduce atingere alin. (8), dacă o dispoziţie cu privire la conţinutul şi modul în care trebuie furnizate informaţiile din cadrul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 49/2009, aprobată cu modificări prin Legea nr. 68/2010, respectiv din cadrul Legii nr. 365/2002, republicată, cu modificările ulterioare, contravine unei dispoziţii din prezenta ordonanţă de urgenţă, prevalează dispoziţiile prezentei ordonanţe de urgenţă. (10) Sarcina probei în ceea ce priveşte îndeplinirea cerinţelor în materie de informare stabilite în prezentul capitol revine profesionistului.

Articolul 9 – Dreptul de retragere

(1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14. (2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menţionată la alin. (1) expiră în termen de 14 zile de la: a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii; b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau: (i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs; (ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese; (iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs; c) în cazul contractelor pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau de conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material, data încheierii contractului. (3) Părţile contractante îşi îndeplinesc obligaţiile contractuale pe parcursul perioadei de retragere conform prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţă.

Articolul 13 – Obligaţiile care revin profesionistului în cazul retragerii

(1) Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11. (2) Profesionistul rambursează sumele menţionate la alin. (1) folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării. (3) Fără a aduce atingere alin. (1), profesionistul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist. (4) Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, profesionistul poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către profesionist, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

 

In cazul unui retur de produs, urmatoarele cerinte sunt obligatorii:

– Produsul trebuie sa fie returnat in aceeasi conditie in care a fost primit, sa nu prezinte urme de folosire, uzura sau murdarie, ambalat intr-o punga de protectie;

– Returnarea produsului se face doar prin intermediul firmelor de curierat (orice firma de curierat) iar plata transportului este achitata de expeditor (client).

Limitare de responsabilitate

Ca urmare a legislatiei in vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate in ceea ce priveste:

  • intarzierile la livrare datorate furnizorului, curierului sau din alte motive.
  • deteriorarile, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului pana la destinatar, care cad in sarcina transportatorului.
  • informatiile eronate furnizate de cumparator.
  • posibilitatea de a contacta virusi prin accesarea acestui magazin sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promotional.
  • neplacerile create de intreruperea accesului in magazin datorate furnizorului de servicii internet
  • continutul sau natura site-urilor prin link-urile carora un client ajunge in magazin.

O comanda poate fi refuzata din mai multe motive, printre care:

  • produsul comandat nu este pe stoc
  • identificarea unei erori in informatiile despre produs, inclusiv pretul sau o oferta promotionala.

Daca intervin probleme la o comanda va vom contacta prin email sau telefonic.

Conditii de acordare a garantiei

OUG 140/2021

Articolul 15

Garanții comerciale

(1) Orice garanție comercială dă naștere unei obligații juridice pentru garant în condițiile stabilite în certificatul de garanție comercială și în anunțurile publicitare asociate, disponibile în momentul sau anterior încheierii contractului.

(2) În condițiile prevăzute la prezentul articol și fără a aduce atingere oricăror alte dispoziții legale, în cazul în care un producător oferă consumatorului o garanție de durabilitate pentru anumite bunuri pentru o perioadă de timp anume, producătorul răspunde direct față de consumator, pe întreaga perioadă acoperită de garanția de durabilitate, pentru repararea sau înlocuirea bunurilor în conformitate cu art. 12.(3) Producătorul îi poate oferi consumatorului condiții mai favorabile în certificatul de garanție comercială de durabilitate.

(4) În cazul în care condițiile prevăzute în certificatul de garanție comercială sunt mai puțin avantajoase pentru consumator decât cele prevăzute în anunțurile publicitare asociate, garanția comercială dă naștere unei obligații juridice în condițiile stabilite în publicitatea privind garanția comercială, cu excepția cazului în care, înainte de încheierea contractului, anunțurile publicitare asociate au fost corectate în același mod sau într-un mod comparabil celui în care au fost făcute.

(5) Certificatul de garanție comercială este oferit consumatorului, pe un suport durabil, cel mai târziu în momentul livrării bunurilor.

(6) Certificatul de garanție comercială este formulat într-un limbaj simplu și inteligibil.

(7) Certificatul de garanție comercială conține următoarele elemente:

a) o declarație clară prin care se indică faptul că consumatorul are dreptul la măsuri corective din partea vânzătorului, fără costuri, în caz de neconformitate a bunurilor și că măsurile corective respective nu sunt afectate de garanția comercială;

b) numele și adresa garantului;

c) procedura pe care trebuie să o urmeze consumatorul pentru a obține aducerea în aplicare a garanției comerciale;

d) indicarea bunurilor cărora li se aplică garanția comercială;

e) condițiile garanției comerciale.

(8) Nerespectarea prevederilor alin. (5)-(7) nu afectează caracterul obligatoriu al garanției comerciale pentru garant.

(9) Certificatul de garanție comercială trebuie redactat în limba română, fără a exclude prezentarea acestuia și în alte limbi.

(10) În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparație, perioada de timp prevăzută în garanția comercială de durabilitate se prelungește cu timpul de nefuncționare a bunului, din momentul la care a fost adusă la cunoștința garantului lipsa de conformitate până la predarea efectivă a bunului în stare de utilizare normală către consumator.

(11) În cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuire, pentru bunurile care înlocuiesc bunurile neconforme, perioada de timp prevăzută în garanția comercială de durabilitate începe să curgă de la data înlocuirii.

(12) Reparațiile sau înlocuirile în perioada garanției comerciale se efectuează într-un termen rezonabil care nu poate depăși 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate și care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luându-se în considerare natura și complexitatea bunurilor, natura și gravitatea neconformității și efortul necesar pentru finalizarea reparației sau înlocuirii.

Dispozitii finale

Ne rezervam dreptul de a face orice modificari ale acestor termeni si conditii, precum si orice modificari asupra site-ului, fara a fi necesara vreo notificare prealabila a utilizatorilor, mai putin la comenzile aflate in derulare.

SC PAMANTUL JUCARIILOR SRL

  • Adresa depozit: Floresti, Str. Stejarului, Nr. 41B, Ap. 2, Sc. 1
  • Telefon:0733 850 438
  • Email: office@pamantuljucariilor.ro
  • Reg. Comertului: J12/2447/2017
  • Cod Fiscal: RO37556758